2015. december 4., péntek

LEVELEK A MIKULÁSNAK

Marosvásárhely, 2015.XII.4.
Kedves Mikulás !
Köszönöm, hogy máris megleptél egy karácsonyi Kalendáriummal! Nekem már ez is elég volna, hiszen nem várok nagy ajándékot tőled. A közelgő Karácsony-estére is főként szeretetet kérek.
Nem kell baba, ruhák meg ilyenek, hiszen mindenem megvan, bár jól esne ha azért nálunk is ékeskedne egy fenyőfa, egy kis koszorú, de a legfontosabb a meleg, simogató, családi szeretetet. Én már tudom, hogy ünnepkor nem az ajándék a fontos, hanem az együttlét. A külföldön élő rokonaimnak is ezt küldd el, hogy érezzék, bár messze vagyunk, mégis sokszor gondolunk rájuk.
Kedves Mikulás, tudom sok levél vár még elolvasásra, hát szeretettel üdvözöllek és előre is köszönök mindent!
Szeretettel,
Kovács Dóra

Marosvásárhely, 2015.XII.4.
Kedves Mikulás!
Én az idén nem szeretnék valami nagy ajánkédot kapni, csak azt szeretném, hogy a családom boldog legyen. Kívánom, hogy Attika gyógyuljon meg és legyen olyan pajkos kisgyerek, amilyen volt. Szeretném még, hogy Anitának és családjának is boldogan teljenek az ünnepek!
Tudom, hogy az idén nem voltam mindig szófogadó, de szeretném ha megbocsájtanál nekem. Nem kérek semmi drága ajándékot, csak azt, hogy nekem és a hozzám közel állók boldogságban tölthessék az ünnepeket!
Szeretettel üdvözöl és vár,
Molnár Nóra

Marosvásárhely, 2015.XII.4.
Kedves Mikulás!
Köszönöm a minden évi ajándékaidat, mindig nagyon szépek voltak. Meghatódom, ha arra gondolok, hogy te mindig, minden helyzetben látsz és Istennel együtt szegítsz nekem. Jó lenne téged valójában látni, hogy megköszönjem neked mind, azt a sok kincset, amit adtál. Kérlek, holnap is jöjj el hozzánk Mikulás! Jó lenne, ha egy fényképet is hagynál magad után, másra nem is vágyok, hadd lássam meg az orcádat!
De most rátérek a legnagyobb kívánságomra, amit, szerintem sokan szeretnének. Kérlek, szívem mélyéből, vigyázz ránk, hogy ne legyen háború! Minden álmom felhagynám, csak ne legyen háború és legyen már megoldás a sok vándorló számára is. Ha erődben áll, add vissza az otthonaikat és segíts a szegényeknek, bár ünnepkor, a szeretetet érezniük!
Szeretettel üdvözöllek Téged és a réneket !
Nagy Zsuzska

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése