2013. május 15., szerda

A VIII. osztályosok képességfelmérő vizsgáinak időrendje

Közeledik a vizsgaidőszak. A VIII. osztályt végzettek képességfelmérő vizsgáinak menete – a Maros Megyei Tanfelügyelőség honlapján található információk alapján – a következő:

A diákok számára június 14-én fejeződik be az oktatás, június 17-19-én történik a beiratkozás.
Június 25-én kerül sor a román nyelv- és irodalomvizsgára, majd június 26-án anyanyelvből zajlik az írásbeli próba. A matematika írásbeli vizsgát június 27-én szervezik, s ezzel lezárul a vizsgaidőszak.

Június 29-én 16 óráig kifüggesztik az eredményeket, az óvások 16 és 20 óra között nyújthatók be. Az óvásokat június 30. és július másodika között oldják meg, ezek eredményeit július 3-án teszik közzé. Népújság, 2013. május 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése